Smörgåsen : Det måste ha gått helt åt helvete med årets resultat om spelarbudgeten faktiskt sänks. TV-pengar ökar med några miljoner och licenskravet sänks. Det blir intressant att se årsredovisningen.
bar mofftak: Mr Madhawk har sagt att budgeten ska sänkas iaf, och hans träffsäkerhet är för bra för att inte lita på. Men håller med, förstår inte vart pengarna isåfall tar vägen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer