Synct: Ja där ser vi nog lika på saken, EP lär nog vara den mest ”givna” som 1a center av dessa, Om man nu måste välja en. Westfält testas nog lite här och där till en början. Någon given 1a C är han såklart inte. Bara hoppas vi får ihop kollektivet helt enkelt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skulle kunna se ut såhär
Wedin - Pettersson - Heikkinen
Dahlén - Westfält - NY
Hartmann - Eriksson - Walli
Pääjärvi - Lander - Genborg
+Sagranden, Värmhed, Boyce