OlliJanne: då var då, och nu är nu. Utan någon namnkunnig center in torde det se ut som följer... 1. Pettersson 2. Eriksson/Westfält 3 Eriksson/Westfält 4. Lander
Pettersson är ingen 1a-center Eriksson är värvad för att ta steg. Säkert lovad tid högre upp än 4e. Westfält är värvad för att ta steg. Säkert lovad tid högre upp än 4e. Lander värvad som 1a-center. Och har lön därefter. Kanske någon rabatt. Åldern tar tydligen ut sin rätt. Övertygar knappast som 3e-center. Möjligtvis i slutspelet. Det räcker inte. Fortsätter den negativa utvecklingen kanske man avstår förlängning t.o.m. Kontrakt till 27/28. Då är han 36 år. Känns långt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
1. Pettersson
2. Eriksson/Westfält
3 Eriksson/Westfält
4. Lander
Pettersson är ingen 1a-center
Eriksson är värvad för att ta steg. Säkert lovad tid högre upp än 4e.
Westfält är värvad för att ta steg. Säkert lovad tid högre upp än 4e.
Lander värvad som 1a-center. Och har lön därefter. Kanske någon rabatt. Åldern tar tydligen ut sin rätt. Övertygar knappast som 3e-center. Möjligtvis i slutspelet. Det räcker inte. Fortsätter den negativa utvecklingen kanske man avstår förlängning t.o.m. Kontrakt till 27/28. Då är han 36 år. Känns långt.