Huge: Vi måste får raljera vidare om NHL:s bäste 4:e center 😉 Men seriöst, håller Brynäs på att genomföra den perfekta säsongen? Jag tror fan det. Vi har iaf 3-1 på er så vinner ni guldet är vi de moraliska segrarna 😎
mikenomad: Ja, och går vi hela vägen så får ju Larsson lägga ytterligare en titel till sitt CV, förutom NHL:s bästa 4:e center: SHL:s bästa förstecenter! Blir kanon de….😉
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men seriöst, håller Brynäs på att genomföra den perfekta säsongen? Jag tror fan det.
Vi har iaf 3-1 på er så vinner ni guldet är vi de moraliska segrarna 😎