OlliJanne: Jag vet att vissa har fet dissat Bernhardt, men jag tror att han är exakt en sån som vi skulle behöva! Han är ju lite av en "light" Mika Lehtonen. Vi behöver nån på blå linjen som kan skjuta och det kan han ju uppenbarligen. Tror tyvärr att han kommer att göra succé i "ät ägg" kommande säsong!?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han är ju lite av en "light" Mika Lehtonen.
Vi behöver nån på blå linjen som kan skjuta och det kan han ju uppenbarligen.
Tror tyvärr att han kommer att göra succé i "ät ägg" kommande säsong!?