The great one: Det är viktigt för vissa att allt fokus fortsätter ligga på dessa videogransknings-situationer och inte på trippingar, hakningar och fasthållningar på icke-puckförande spelare.
Nu har SAIK PP men Brynäs trippar helt enkelt alla som försöker ta sig in i slottet och göra sig spelbara. Tråkig hockey.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu har SAIK PP men Brynäs trippar helt enkelt alla som försöker ta sig in i slottet och göra sig spelbara. Tråkig hockey.