mikenomad: Är han verkligen ”djupt” in i målgården? Det enda som är inne i målgården är hans vänstra ben. Inga reaktioner från målvakten heller. Reglerna måste göras om om sånt där döms bort.
Smörgåsen : Det är iof Brynäs målvakten som sticker utt klubban mot skellfteåspelarens ben..inte Skellefteå spelaren som söker kontakt. . om vi säger såhär..har sett spelare stått djupare i målgården och det ändå bedömts mål... Nu kommer han med fart och följer med.. Det är som med alla dessa schyssta tacklingae som bedöms utvisning utefter resultat.. ligger spelaren kvar eller blir skadad så höjer man ändå armen.
Smörgåsen : Han är flera dm inne i målgården och, inne i densamma, drar han med sig målvaktsklubban så att han hamnar helt ur position. Jag håller inte med övriga härinne, jag hade varit vansinnig som Brynäsare om det blivit godkänt mål
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...