glorious badger: "Du är så otroligt tröttsam, schas till Brynäsboken och fortsätt fnissa åt Sanny där istället."
Så du tycker att det mest praktiska sättet att svara på ett inlägg härinne, är att göra det i en annan gästbok? Haha, ja så kan man ju också se på hur man enklast och mest praktiskt borde göra här på HS. Nu fick jag ännu en fnissattack härinne...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så du tycker att det mest praktiska sättet att svara på ett inlägg härinne, är att göra det i en annan gästbok?
Haha, ja så kan man ju också se på hur man enklast och mest praktiskt borde göra här på HS.
Nu fick jag ännu en fnissattack härinne...