Nu längtar jag till torsdag,man blir lätt otålig av att vänta på nästa match,men nu vill jag se 120% fart i Timrås spel,mer rakt på mål skit i om det blir kontringar gör på bara så ska det nog lossna. Hoppas att så många som möjligt tänker göra samma som mig dvs Göra allt för att heja fram vårt TIMRÅGÄNG. KOM IGEN TIMRÅÅÅ
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas att så många som möjligt tänker göra samma som mig dvs Göra allt för att heja fram vårt TIMRÅGÄNG.
KOM IGEN TIMRÅÅÅ