Peja: Tycker olika om den situationen. I övrigt stenklar seger i serien mot svårspelande/tjyvspelande Skelet, grymt imponerande. Vilken jäkla säsong. Firma Alcen/Gälllsted/Silverbestick bör väl hissas i taket vid guld?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt stenklar seger i serien mot svårspelande/tjyvspelande Skelet, grymt imponerande. Vilken jäkla säsong.
Firma Alcen/Gälllsted/Silverbestick bör väl hissas i taket vid guld?