Funderar just på vad som ska till, för att jag ska börja tro på lagbygget igen. Att återfå ett grundspel, kan ta sin tid.
Vi får kanske se lite oslipad Hawaii- respektive KalleAnka-hockey innan dess. Hawaiihockeyn ger normalt en poäng i matchen, KalleAnka-varianten är roligare att titta på. Vad är att föredra?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi får kanske se lite oslipad Hawaii- respektive KalleAnka-hockey innan dess. Hawaiihockeyn ger normalt en poäng i matchen, KalleAnka-varianten är roligare att titta på. Vad är att föredra?