OlliJanne: Apropå det så sitter man ju å väntar på nåt spelar släpp snart. Blir det Sundin, Freij eller Stadin tro? SAIK har ju spelat klart så Heikkinen skulle ju sitta rätt fint annars
OlliJanne: Vart f-n är bomben som någon släppt rykte om, dags att något kommer fram snart, lång stubintråd på den bomben. Nja, någon bomb blir det nog inte, då skulle ryktena vara ute i media redan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer