OlliJanne: så olika de där . tror tex skellefteå va rätt nöjda med jacob olofsson 2019. man vet aldrig riktigt hur nått blommar ut.
men nått som är svårt att prata bort är att värvningarna av tex eriksson o genborg är helt nytt för timrå. att beslutet landar på oss är en situation vi nog aldrig varit i innan. åt de positiva då
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men nått som är svårt att prata bort är att värvningarna av tex eriksson o genborg är helt nytt för timrå. att beslutet landar på oss är en situation vi nog aldrig varit i innan. åt de positiva då