Är det ingen som undrar vad Doktorn föredrar- örnar eller tallar?? Det är gb- snack på mkt hög nivå nu. Jag njuter och andas ny optimism igen. Tänk vad lite kan göra så mycket! Och vad få skitinlägg ikväll!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är gb- snack på mkt hög nivå nu. Jag njuter och andas ny optimism igen. Tänk vad lite kan göra så mycket!
Och vad få skitinlägg ikväll!?
"Det ligger mycket i vad som skrivits ikväll!"