1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2866921

Sv: Silly Season 2025-26
Meduza: Är det här ens en diskussion? Lösa ut två st spelare?? Det enda ”realistiska” är att Tim Erixon själv väljer att avbryta kontraktet, men varför skulle han avstå dom pengarna? Vore ju dum i huvudet isåfall. Didde håller dessutom SHL klass, synd att han är skadad varje säsong dock.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
Smörgåsen : Ska Erixon vara kvar bör han befinna sig i Sverige och rehabilitering annars finns ingen återvändå har han spelat med ett annat SHL har föreningen löst problemet...

Sv: Silly Season 2025-26
Smörgåsen : "Didde håller dessutom SHL klass, synd att han är skadad varje säsong dock."

Defensivt, ja. Hyffsat all-around som kan skapa NÅGOT offensivt, som en back borde klara av i SHL 2025? Nja.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer