Var väl marginalarna som lämnade. Kärnan av publiken var kvar och tackade laget. Sedan gick Frölunda till semi och Rogers sista match så inte så konstigt att publiken stannade där. Vårt uttåg var ju mer av en besvikelse. Ingen kan vara nöjd med att vi bara gick till kvartsfinalen.
Sedan hade vi otur med att Flaxlunda hade allt flyt mot oss. Mot Luleå hade dom inte samma flyt och fick respass.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer