1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2867947

Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Att ta sig till slutspel bör alltid vara och tror jag att de även nästa säsong satt/sätter som ett mål. vad skulle det annars vara?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
Karlsson74: Ta sig till slutspel är egentligen en ganska ospecifik målsättning, särskilt om man även räknar in de där åttondelsfinalerna i slutspel. Som neutral betraktare är det som ”vargher85” skriver, otroligt svårt att förutse Timrås nivå nästa säsong. Blir spännande att se hur Jokinen ser på laget när truppen är spikad. Vi får väl se var det landar, men hade man inte önskat sig några mer etablerade värvningar för att spänna bågen ytterligare?

Sv: Silly Season 2025-26
Borde inte en Albin Grewe-typ behövas i Timrås försvar ? Nu har han slipat av de värsta dumheterna också. DIF har inte språkat nåt än med Grewe.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer