Karlsson74: Ta sig till slutspel är egentligen en ganska ospecifik målsättning, särskilt om man även räknar in de där åttondelsfinalerna i slutspel. Som neutral betraktare är det som ”vargher85” skriver, otroligt svårt att förutse Timrås nivå nästa säsong. Blir spännande att se hur Jokinen ser på laget när truppen är spikad. Vi får väl se var det landar, men hade man inte önskat sig några mer etablerade värvningar för att spänna bågen ytterligare?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer