Peja: Truppen kommer vara mer "balanserad" med hårdare konkurrens om speltid enligt Jokinens vilja. Jag kan bara tala för mig själv, men jag siar om att poängfördelningen kommer bli mer jämn över hela laget.
DenRöda: Kommande veckor bör vi få in ett starkt backförvärv utöver Hardegård. Hoppas att "bomben" går i lås. Även en forwards ska in det blev än mer tydligt när Sagranden försvann.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer