Ja, för det mesta... Men ibland kan det slå fel - våren 1999 gick det åt h-e för TIK när jag fanns på läktaren, lyckades inget vidare med Bajen Fotboll det året heller... Året därpå var jag dock en av de bidragande orsakerna till TIK:s elitseriestatus (otrolig statistik)! Förra säsongen såg jag allt i ladan, men i år har det hittills bara blvit SCA-cup för min del (p g a familjeproblem, ska tilläggas)... Men nu går det så jävla dåligt att ett Hemp-besök knappast kan göra saken ännu sämre! Fan, jag måste bara iväg på torsdag...!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, för det mesta... Men ibland kan det slå fel - våren 1999 gick det åt h-e för TIK när jag fanns på läktaren, lyckades inget vidare med Bajen Fotboll det året heller... Året därpå var jag dock en av de bidragande orsakerna till TIK:s elitseriestatus (otrolig statistik)! Förra säsongen såg jag allt i ladan, men i år har det hittills bara blvit SCA-cup för min del (p g a familjeproblem, ska tilläggas)... Men nu går det så jävla dåligt att ett Hemp-besök knappast kan göra saken ännu sämre! Fan, jag måste bara iväg på torsdag...!