Jag har ibland redovisat mina negotips på GIF-planket i höst istället. Det kusliga är hur ofta de slagit in och inte alls hjälpt Timrå IK! 2-3 efter straffar går nästan alltid hem, sorgligt nog... Men inför torsdagen känns det inte som att det går att förlora längre! Nästan statistiskt osannolikt t o m... Nej, det måste bli seger! 4-2, 3-1 eller nå´t...?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har ibland redovisat mina negotips på GIF-planket i höst istället. Det kusliga är hur ofta de slagit in och inte alls hjälpt Timrå IK! 2-3 efter straffar går nästan alltid hem, sorgligt nog... Men inför torsdagen känns det inte som att det går att förlora längre! Nästan statistiskt osannolikt t o m... Nej, det måste bli seger! 4-2, 3-1 eller nå´t...?