bar mofftak: Jösses, hur mkt pengar hade vi kunna lagt på annat om vi inte haft sign on och sign out bonusar. Sign out bonusar känns ju jädrigt märkligt i stort... Antingen spelaren eller klubben vill inte längre, spelaren ska få en bonus? =)
bar mofftak: just ja, Rindell och Lyytinen också. Sen kanske Erixon har en, vet inte hur det fungerar med dubbla medborgarskap. Eronen får väl sin nu. Madsen kanske har en riktigt gammal som släpar. Ja det blir några när man tänker efter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer