Såg att Lindgren kritat på för Nybro, Tror på bra utveckling för den grabben faktiskt. Förstår också att han drar, speltiden lär vara skral när vi besitter så pass många och unga talanger på backsidan! Jag har så sjukt stora förhoppningar på Ilari Kapanen. Hoppas att han blir kvar & klarar sig utan mor, bror & far.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förstår också att han drar, speltiden lär vara skral när vi besitter så pass många och unga talanger på backsidan! Jag har så sjukt stora förhoppningar på Ilari Kapanen.
Hoppas att han blir kvar & klarar sig utan mor, bror & far.