Kanske kämpas det mer, men jag brukar inte skälla ut någon dagen efter om det gått åt h-e... Tror inte på utskällningar, även om jag är rejält besviken på laget i nuläget!
Tack... Men bästa skribent? Kommer inte ihåg, vet bara att jag känner mig rätt miserabel idag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske kämpas det mer, men jag brukar inte skälla ut någon dagen efter om det gått åt h-e... Tror inte på utskällningar, även om jag är rejält besviken på laget i nuläget!
Tack... Men bästa skribent? Kommer inte ihåg, vet bara att jag känner mig rätt miserabel idag...