Andersson: så jävla less att ledningen väljer att plocka in nubben även om det är bara 1 år för att hitta nån annan men sen att låta Olli sticka för man inte kan möta hans vision och få över familjen är bara äckligt
{10718}: Troligen blir det Ante som kommer tillbaka, låga odds på det faktiskt. Nu lär väl Dahlen hitta en klubb i andraligan i Schweiz eller Tyskland och dra också.
{10718}:Troligen fick väl inte Kapanen dom (ekonomiska ) förutsättningar han ville ha som sportchef , och då lackade väl Olli också .... troligen . Avd Snillen spekulerar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer