Aljd: Nu bytte jag till Thore Skogman. Om inte annat för den gamla dängan ”Jag mötte mitt öde i Stöde” vilket även jag gjorde i söndags när jag åkte dit för fortkörning där. Orka bry mig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan det vara så att han blivit uppraggad av någon NHL. Klubb?
Eller bara att han inte känner samma kommunikation med nubben?