Kör vi på i samma stil . Så står Ante Karlsson i båset och pratar om att vi måste ta betalt... Vi brukar ju köra andra sortering och handla från den understa hyllan... Säljer det årskort? Nej men det verkar ju knappast ha betydelse för den här klubben. Väntar dock på en bekräftelse ifrån klubben innan man kan ta den här nyheten som 100% säker.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Väntar dock på en bekräftelse ifrån klubben innan man kan ta den här nyheten som 100% säker.