Jag orkar inte… Vilken bajsklubb man fastnade för. Vad hände nu?! AVGÅ ALLA!!!! Just ja det är ju det dom tydligen gör!
Kräver en förklaring till detta haveri. Det kunde ha varit värre man kunde ha varit… nä just det. Det kan inte vara värre öht. SHL tränare nu… vilka finns det på marknaden. Hej 👋 Montén och alla andra föredettingar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilken bajsklubb man fastnade för. Vad hände nu?!
AVGÅ ALLA!!!!
Just ja det är ju det dom tydligen gör!
Kräver en förklaring till detta haveri.
Det kunde ha varit värre man kunde ha varit… nä just det. Det kan inte vara värre öht.
SHL tränare nu… vilka finns det på marknaden. Hej 👋 Montén och alla andra föredettingar.