Olli Hahl: "Till alla moderatorer o andra på chefsnivå härinne: Jag vill göra avbön! Jag bytte nick till Olli Hahl…. Jag vägrar att ha detta nick i ett år till och jag tror fler säger samma som mig. Förlåt. Jag vill ändra till mitt gamla. Hjälp!!!!"
Nu fullföljer ni era kontrakt med HS. Ni skrev på för ett år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vill göra avbön! Jag bytte nick till Olli Hahl…. Jag vägrar att ha detta nick i ett år till och jag tror fler säger samma som mig.
Förlåt. Jag vill ändra till mitt gamla. Hjälp!!!!"
Nu fullföljer ni era kontrakt med HS. Ni skrev på för ett år.