steveroper: här försvann min respekt för Ollie. Att släppa det ngn vecka innan sammankomsten för spelarna. Och han har säkert varit med och sett till att vi värvat juniorerna. Tack och adjö.!!
Annaaa: Ja det kastas en massa skit på föreningen nu och mycket är säkert befogat. Men här och nu är iaf min känsla att Olli ska käka bajs åtminstone året ut. Han känns fruktansvärt oseriös
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer