Octagon: och du hakar upp dig på petitesser. Det är verkligen inte majoriteten av allt gnäll här. Att ni skulle komma ut med information snabbt att han lämnar.
Däremot info om varför han lämnar. Varför alla lämnar som måste ha en nära relation till eran totalt värdelösa ledning. Ni måste verkligen vara totalt värdelösa och otroligt jobbiga att ha runt sig. Alla drar, ni ör kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Däremot info om varför han lämnar. Varför alla lämnar som måste ha en nära relation till eran totalt värdelösa ledning. Ni måste verkligen vara totalt värdelösa och otroligt jobbiga att ha runt sig. Alla drar, ni ör kvar.
När kommer tallarna förresten? 2035 i div1?