-Sputnik-: Instämmer. Skvaller nummer ett i mitt sammanhang handlar helt om att stålarna är slut och att det fått finnarna att dra. Hoppas innerligt att detta är bara just skvaller.
-Sputnik-: Skaplig parodi om detta stämmer. Men har vår fysiktränare Sandra fått gå för att Jokinen inte var nöjd med fysiken? För att sedan själv bara lämna skiten?
Tycker Sandra visat att vi varit rätt bra tränade. Framförallt första hemvändarsäsongen, där vi var starka i alutet av matcherna. Och vi dessutom vann rätt många övertidsmatcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer