SebastianH: Detta var nog inte det nubben alls önskade. Han ville nog helst ha en mindre roll i klubben. Så tycker nog lite synd om han. Så mkt skit han får nu .
Det här är ju beviset att det inte går att ha några inhyrda legoknektar. Vart sjutton är hedern? Skriver man på ett kontrakt så fullfölj det för fan. Bit ihop, löp ut kontraktet, oavsett vad som är orsaken. Sedan kan man dra. Familjeskäl? Jo jävlar! Dra åt helvete jävla finnjävel!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer