JonteD: Niklas Eriksson måste vara en av de mest osympatiska tränarna på elitnivå i Sverige. På vilka grunder vill du ha honom som huvudtränare i Timrå IK.
Johan J: Dels så kan han hur ett lag ska drivas, motiveras,peppas till stordåd med sin lugna och sympatiska stil både när han träffar media o hur han pratar med sina spelare!!! Tror inte du vet vad sympatisk är men de e han personifierad!!! Han skulle passa i rollen som tränare i Timrå!!🇺🇿🇺🇿😎
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer