250kg: Jag kommer att somna med ett leende på läpparna efter denna kväll......Hoppas att det håller i sig och må demonerna och de galna kossorna utdrivas på de brända slätterna...Guten Nacht..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kommer att somna med ett leende på läpparna efter denna kväll......Hoppas att det håller i sig och må demonerna och de galna kossorna utdrivas på de brända slätterna...Guten Nacht..