Cobbel: nu har två totalt olika tränare i personlighet och karisma lämnat Timrå med i princip samma stomme. Båda har tydligen mobbat spelare och bett sig illa. Hela truppen måste isf bestå av mytomaner eller kärringar.
OlliOlla: Dock finns det väll inga uppgifter att ante har mobbat någon. Men sen fanns det ett viss missnöje i truppen om spelsystemet,taktik osv. Men det är en annan sak
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer