Läktarproffset: Saftig och saftig. Det är ju rätt tydligt att Jokinen satt oss i skiten i allafall. När vi värvat ett helt lag efter hans önskemål. Sen bara oj nej.. Soumi calls.
Vi har plöjt ner rätt mycket pengar för hans fysupplägg och önskemål etc.
-Sputnik-: Vad händer med Jokinens diverse krav med fler flygresor, mer träningstid på is osv, lägger vi ner allt ock börjar åka buss igen? Ska bli spännande att följa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har plöjt ner rätt mycket pengar för hans fysupplägg och önskemål etc.