Karlsson74: Mest troligt; ja. Med facit i hand gav de ju inte speciellt mycket mer än en skön känsla hos spelarna. Gav inte mer ork eller psykisk närvaro. Åtminstone såg man inget av det från läktaren.
Hoppas dock att man fortsätter med förlängd istid. Det gör juniorverksamheten otroligt gott att få några extra veckor på is.
Vet inte hur det är i finsk skollag, men den svenska skollagen ger få möjligheteter till skola hemma och privatlärare. Misstänker att det inte är ett alternativ i Finland. Deras skola ska ju vara hårdare än den svenska.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas dock att man fortsätter med förlängd istid. Det gör juniorverksamheten otroligt gott att få några extra veckor på is.
Vet inte hur det är i finsk skollag, men den svenska skollagen ger få möjligheteter till skola hemma och privatlärare. Misstänker att det inte är ett alternativ i Finland. Deras skola ska ju vara hårdare än den svenska.