Rip Kirby: Just detdär med att dom spelar Lasus kedja mot vår förstafemma stör mig än idag...
Vi var sagda att ha ett FRAMTUNGT lag, då måste man väl för fan kunna experimentera och mixa up första, andra och tredjekedjorna så att det inte är så fucking jävla lätt att spela mot då dom har hemmafördel i bytena?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi var sagda att ha ett FRAMTUNGT lag, då måste man väl för fan kunna experimentera och mixa up första, andra och tredjekedjorna så att det inte är så fucking jävla lätt att spela mot då dom har hemmafördel i bytena?