Karlsson74: nä just det. Ingen Challe tack! Funderar vidare på detta med Hjärta och om man nu skulle vilja ha lite NHL stjärna med. HUR VORE DET MED MADSEN SOM HUVUDTRÄNARE OCH ZÄTA SOM ASSISTERANDE? Kände ni HJÄRTAT när ZÄTA dök upp i isladan? SLUTA BRE MACKOR OCH KOM UPP NU ZÄTA!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
HUR VORE DET MED MADSEN SOM HUVUDTRÄNARE OCH ZÄTA SOM ASSISTERANDE? Kände ni HJÄRTAT när ZÄTA dök upp i isladan? SLUTA BRE MACKOR OCH KOM UPP NU ZÄTA!!!