Starostenko: Jo av tongångarna att döma så låter det osäkert kring Stridh. Men nånting känns ändå i görningen. Med tanke på att Nubben verkar gå hårt på Stridh som som huvudspår.
Känns ju inte som att Nubben gjort det utan att ha fått nån som helst indikation på att Stridh själv ens har Timrå som alternativ.
Hjärndött till och med att sitta och lägga tid och energi i detta läge på en tränare, utan att ens haft en diskution med tränaren i fråga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns ju inte som att Nubben gjort det utan att ha fått nån som helst indikation på att Stridh själv ens har Timrå som alternativ.
Hjärndött till och med att sitta och lägga tid och energi i detta läge på en tränare, utan att ens haft en diskution med tränaren i fråga.