Puckat: Ja, det finns risk att Dahlen drar nu också. Vi får se. Instagram.kan också vara pga att han får mycket frågor om Jokinen just nu det är oklart.
Även om jag inte gillar Djurgården är det väntat att det går upp. Nu kan man se två Timråmatcher per år i Stockholm iaf. Många so. Bor i Stockholm eller i närheten är nog glada över det
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även om jag inte gillar Djurgården är det väntat att det går upp. Nu kan man se två Timråmatcher per år i Stockholm iaf. Många so. Bor i Stockholm eller i närheten är nog glada över det