-Sputnik-: Shore måste vara helt taget ur luften. Går emot den strategi klubben har valt att köra på kommande år. Han är dessutom center, vilket vi redan har 5-6 centrar i truppen. Kostar för mycket också.
Smörgåsen : Precis. Detta rykte platsar inte ens på Domustrappan. Långsökt deluxe.
Folk gillar nog mest att dra igång sånt här för att dryga sig med Nubben.
När man skrev med LHC supportern som yttrade sig om detta så skämtade han gott om Nubben och hans köpvillighet och hur han vill strö pengar omkring sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer