-Sputnik-: Vi har alltså varit och visat intresse för Lilja i Luleå enligt Madhawk i dagens podd. Ser dock ut att bli kvar i Luleå. Vi hade förmodligen inte haft ekonomin att matcha bud ändå enligt höken.
Men då kanske vi har en liten hum om vilken typ av spelare och hylla vi är och letar på
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men då kanske vi har en liten hum om vilken typ av spelare och hylla vi är och letar på