-Sputnik-: Laget har samlats och jag tycker inte Jonte pratar som att han skall nånstans i allafall.
Lite angående Jokinen och kommande säsong.
"Jonathan Dahlén är inne på samma linje.
– Det är kul att träffa gänget, nu få man hälsa på alla och köra ett pass.
Måndagen inleddes med ett lagmöte.
– Vi har snackat igenom det här, nu blickar vi framåt och jag kan bara prata för min egen del och tacka för tiden som var och tacka för förtroendet jag fick."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Lite angående Jokinen och kommande säsong.
"Jonathan Dahlén är inne på samma linje.
– Det är kul att träffa gänget, nu få man hälsa på alla och köra ett pass.
Måndagen inleddes med ett lagmöte.
– Vi har snackat igenom det här, nu blickar vi framåt och jag kan bara prata för min egen del och tacka för tiden som var och tacka för förtroendet jag fick."