{10638}: sorry det gör jag inte. Jag tycker ganska illa om dem och har gärna sett dem i negativt kval för filmningar.
Jag hatar den skiten, ohederligt som fasen och skamlösa spelare håller på med sånt. När inte föreningen lyckas få spelarna att sluta med skiten så säger väl det vad man behöver veta om de föreningarna,
Andra halvan av detta och har brünáss varit ännu värre.
Ambassadör Babben är nya shinnimin… fast utan klass…
Filmar i varenda jävla läge han kan…
Så jag älskar inte Luleå… jag avskyr dem mindre än er…
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer