1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2876884

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Timrå har ett halvår på sig att hitta en sportchef, så det känns lugnt! När det gäller Jokinen så tror jag att han blir kvar i Finland. Han har för mycket pengar på kontot för att göra dom uppoffringar som krävs för att lyckas som internationell tränare. Sedan så funkar inte NHL hockeyn så bra på stora rinkar. Nu håller vi tummarna för Luleå så vi kan få en ny tränare så fort som möjligt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ja Finland kör ju med något mindre rinkar än Sverige. Kanske hans hockey funkar bättre där men ärligt talat... vem fan bryr sig

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...