-Sputnik-: En solklar förstaback är dock mitt största frågetecken just nu.
Ja en förstaback måste in nu. Speciellt när Svensson gick sönder. Även innan det. Räknar med att man jobbar på det. Om inte annat får man tigga sponsorpengar.
Eller har man tänkt komma sopsist nästa säsong? Göra en Modo?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja en förstaback måste in nu. Speciellt när Svensson gick sönder. Även innan det. Räknar med att man jobbar på det. Om inte annat får man tigga sponsorpengar.
Eller har man tänkt komma sopsist nästa säsong? Göra en Modo?