Villervalla: En ökad konkurrens är bra för alla lag i distriktet. Det är ju inte så att Sönsvall Håcky, eller någon annan klubb för den delen, någon gång kommer kunna utmana om en plats i SHL, även om det väl fanns en vision om just detta för rätt läänge sedan nu specifikt hos katterna. Med konkurrens vinner samtliga lag ett ökat intresse/mer publik och logiskt nog förstås också en förmåga att göra lagen bättre i form av spelarförvärv, m.m.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer