-Sputnik-: Varför EP och JD utvecklas beror på att det spelar ingen roll vart de spelar då de utvecklar sig själva, de behöver ingen som utvecklar dem. Så jäkla enkelt med såna människor, de gör jobbet själva.
EP kom väl till Timrå i ganska tidigt ålder från Ånge, samma med JD, han var inte lastgammalt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
EP kom väl till Timrå i ganska tidigt ålder från Ånge, samma med JD, han var inte lastgammalt.