1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2877200

Sv: Apropå nånting...
Herminator: ja med tanke på hur marknaden ser ut just nu så blir det så bra det kan bli.. huvudspåret var ju som jag förstått och läst i media Stridh ..antagligen var han för dyrt att lösa eller så tackade han nej just nu iaf .
Antagligebn är väl en sån tränare som hedrar och respekterar ingångna kontrakt antar jag ..sånna som vi Timrå helst vill ha. 😏

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Spontana tankar; rutin och erfarenhet. Vet med största sannolikhet vad han ger sig in i och vet vad som krävs. Var nog kanske det bästa som föreningen kunde få tag i under rådande förutsättningar.

Dessutom extra plus att inte behöva köpa ut en tränare med tanke på ekonomin.

Sv: Apropå nånting...
Vilken typ av ishockey vill Tommy spela.

Jag hoppas på anfallshockey med mycket puckinnehav å inte köttmurshockey på anfall ibland.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer